Gminny Konkurs na Palmę, Pisankę i Stroik Wielkanocny – rozstrzygnięty

W marcu 2023 roku uczniowie naszej szkoły wzięli udział w Gminnym Konkursie na Palmę, Pisankę i Stroik Wielkanocny zorganizowanym przez Ośrodek Kultury Samorządowej w Żółkiewce. Celem konkursu było podtrzymywanie tradycji wykonywania i strojenia palm, wykonywania pisanek metodą tradycyjną, jak również szukanie nowych innowacyjnych technik, rozwijanie zainteresowania tradycjami i kulturą regionu oraz propagowanie aktywności twórczej wśród dzieci i młodzieży.

W konkursie wzięło udział 8 uczniów naszej szkoły z klas I-VI. Wszystkie prace zostały przekazane do Ośrodka Kultury Samorządowej w Żółkiewce, gdzie nastąpiła prezentacja konkursowych wytworów. Dnia 28 marca 2023 roku w sali Ośrodka Kultury w Żółkiewce zostały ogłoszone wyniki konkursu wielkanocnego. Jury oceniało prace konkursowe według kryteriów ujętych w regulaminie. W kategorii palma wielkanocna Jury oceniało: kompozycję palmy, zastosowane materiały, staranność i pracochłonność wykonania. W kategorii stroik ocenie poddano: pomysłowość, staranność i ogólne wrażenie. W kategorii pisanki wykonane metodą tradycyjną zwrócono uwagę na zastosowanie tradycyjnych wzorów i metod oraz na staranność wykonania. W kategorii pisanek współczesnych wykonanych dowolną techniką, podczas oceny zwrócono uwagę na propozycję zdobień i technik, jak również na staranność wykonania.

Uczniowie nagrodzeni z naszej szkoły:

W I grupie wiekowej – uczniowie kl. 0-III:
I miejsce w kategorii stroik: Anita Bartosiak kl. III

W II grupie wiekowej – uczniowie kl. IV-VI:
I miejsce w kategorii stroik: Sandra Brożek kl. VI

Uczniowie nagrodzeni przez Ośrodek Kultury Samorządowej w Żółkiewce otrzymali nagrody rzeczowe i dyplomy.

Pozostali uczestnicy otrzymali dyplomy za udział w konkursie od Ośrodek Kultury Samorządowej w Żółkiewce oraz nagrody rzeczowe od naszej szkoły.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w konkursie wielkanocnym. Gratulujemy!

Organizatorom dziękujemy za przygotowanie konkursu i ufundowane nagrody.